Livet är som taget ur en riktigt usel långfilm just nu #

Igår var det linns födelsedag så jag åkte hem till henne runt 6. Där var släkten och company + jag, ebba, johanna, Jovana och Martin. Men han är väl snart en del av den släkten XD. HUr som helst så när jag sitter där i soffan kommer Janne in. Min lärare. Det visar sig att det är Linns Farbror. Va världen är liten egentligen, visste att han hette Qvarforth men så långt hade fanemig inte jag tänkt, inget ovanligt men. Aja kvällen slutade med att vi ungdomar åkte in till gamla stan och gick på restaurang Huset. Först så lämnade vi av Jovana och Johanna. Dom får komma igen när 18årsdagen passerat.

Det var hur trevligt som helst tills jag får ett sms och bryter ihop. Kunde inte sluta gråta och jag visste seriöst inte vart jah skulle ta vägen. Att en människa kan ha sån kraft över en att ett sketet sms kan förstöra en hel kväll. Gick ut och ringde Rickard. Det slutade med att jag träffades i Slussen och sen hem till honom. Vet inte vad jag ska säga men, kärlek har då aldrig vart lätt.

I morse vid 11 kom pappa och lämna mina arbetskläder och lite annat smått och gott, men inget som kunde komma till användning. Smink som man inte kunde använda. Ögonskugga och skit, killar alltså. + grand hotell skorna och dom kan man knappast jobba i. Då kan man lika gärna gå i dom högklackade skorna jag kom dit i. Jobbade från 11-18 och nu är jag helt slut. Men kvällen är inte slut, ska strax hoppa in i duschen och sen iväg på Henriks 18års "kalas". En gammal klasskompis som jag gick med från 6års till 9an. Inte sett honom sen 9an. Kanske kommer fler kända ansikten. Hoppas komma hem i tid så man orkar upp och jobba imorgon, för idag var det riktigt jobbigt efter ett par timmar. Då jag höll på o svimma när jag stod där och försökte ta en beställning. Lite för att kärringfan inte kunde bestämma sig vad hon ville ha. S man fick radera och upp med samma meny igen. Bort och tillbaka och så höll det på ett tag. Palla sånt där, what about to ... BESTÄMMA VAD MAN SKA HA INNAN MAN STÄLLLER SIG I KÖN? idioter seriöst ..

Ska iaf ringa Linn snart och se lite vad som händer. Men men, nu ska jag återgå till att koka mina makaroner. Kycklingsallad och redbull till middag, kan det bli bättre?



PUSS & KRAM KAMRATER" d;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0