snopp

Den här helgen har vart både bra ock dålig. Har vart ledig nu i 100 år känns det som, så vardagarna är som helg för mig. och så tvärt om dåra. fredagskvällen började hos Robban med fredrik, nicklas, jocke och company, pokarna satt och spelade tv-spel, kul?^XD Och slutade med att jag lina och natalie gick sjungande därifrån. Lina fortsatte mot Hässelby medans jag och natalie åkte vidare, till Blåsut närmare bestämt. Blir alltid så överdrivet onykter så det slutar alltid med att pappa måste hämta. Hände även i Fredags. 

Lördagen var inte fullt så händelserik, åkte hem till mamma för första gången på 3 veckor och käkade. Så nu har jag vart här hela helgen. Jobbat som en jude och sovit som en galning. Fick jordens utbrott på Viktoria idag, fyfan för den människan. Hon är hur trevlig som helst privat, men uder arbetsdagen är hon åt helvete jobbig. Fick damp på henne framfr kunderna så det slutade med samtal med chef och skftledare. Värt allt säger jag bara! håler inte hon käften i fortsättningen så vet jag inte vad jag gör!

Nu ska jag återgå till gossip girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0