M-M-M-AAALTE

Ledig idag också, ringde Bert imorse och sa till att jag ville ha nåt slags möte med honom på måndag och dra med morsan. Helt sjukt att jag inte kommit på vad jag vill göra än. Är 18 men har inte en blekaste. Lär väl sluta med att allt går åt helvete och jag får sälja situation sthlm hahaha. Nej men gud va hemskt. Mamma tycker inte att jag ska lämna restaurangbranchen. Tycker iof inte jag heller, men ingen tror på att måleri håller i längden. Inte ens jag själv så jag vet inte vad som kommer här näst.

Köpt btw tv igår, blev helt förälskad i en svart LG. Kollade på en sån där Samsung, men den skulle tydligen inte vara nå bra. Han rekomenderade den här så det blev den. Så nu sitter jag och kollar på Never Break Down. Bästa filmen någonsin. MJAAU PÅ POJKARNA. Sitter här borta och dreglar.



Men nu ska jag hoppa in i duschen för att sen leta lite efter nåt att hitta på ikväll. TJODERFLÖJT MUPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0