Tänk om ...

This is real, this is me
I'm exactly where I'm supposed to be, now
Gonna let the light, shine on me
Now I've found, who I am
There's no way to hold it in
No more hiding who I want to be

This is me



Nuu har jag sett klart på ensam mamma söker, helt åt helvete waste of time måste jag säga. Sett på varenda avsnitt och varför jag har gjort är en bra fråga faktiskt :) Måste iaf säga att dom valde rätt pojkar nu i slutet. Men alex borde helt klart vara med mig istället, MJAU vilken läckerbit :)

Men nu ska jag snart hoppa in i duschen, blir sovmorgon imorgon också, sen är det bara att knata iväg till skolan för samtalet med bert. Vart så irriterad när han ringde idag, för det första så hör man inte vad fanskapet säger. Men så säger han att dom här två veckorna får jag frånvaro för. Lixom ifall jag visste det skulle jag ha gjort mina val annorlunda. Suttit i skolan och pluggat istället för att ha suttit här eller jobbat, när jag sagt till honom att jag suttit hemma och pluggat som en jude. Vilket jag då inte har gjort, men det är bara han som är dum nog att gå på det. Han känner iof inte mig så.

Så vi får se vad vi kommer fram till nu, just nu känner jag bara att den där skolan har förstört mitt liv. Gud va glad jag skulle ha varit nu ifall jag hade skött mig i skolan och kanske brytt mig lite mer om skolval och liknande. Men eftersom att jag gav fan i vart jag hamnade och bara skrev upp några Iv skolor som kanske skulle passa mig. Sökte bara till en skola och det var då hantverksakademin. Om jag bara hade skött skolan och fixat mina betyg. Så hade jag fan sökt till globens hotell och restaurangskola. Hört att den skolan ska vara toppen. Men det är alltid lätt att vara efterklok. Whatever, som det känns nu kommer det inte bli nånting bra utav mig. Somsagt, lätt att vara efterklok.

Nu ska jag se klart på Camp Rock, lustig film XD Aja god natt



"So long - flaggstång"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0