Dags att rycka upp sig, eller vad säger ni!

Var på mötet idag, det var värre än vad jag någonsin kunnat tänka mig. Har fått det klart för mig att det här är min sista chans att fixa det här, annars kommer jag bli utslängd ifrån skolan. Och när jag hörde dom säga det kändes allt helt plötsligt så verkligt. Nu måste jag bara hitta motivationen till att klara av matten. Jag har tills jul på mig att klara av mattens A-kurs sen till 2009 ska jag ha bestämt vad jag vill ha för praktik. Eftersom att det var mycket "jag vet inte" så kom vi fram till att jag får fundera lite och sitta hemma och jobba matte 6-8 timmar om dagen. Och skjuta lite på praktiken med tanke på att det här är the last chans to impress. Men både Grand Hotell till en början och Fridays var nöjda med mig, det är bara jag som är velig. Så jag hoppas bara på det bästa.

Har gått tillbaka till att det är bartender jag vill bli, ska bara fundera lite så att jag är 100%säker på det också. Och välja nåt lite mindre ställe så det inte är allt för mycket som ska klicka. Om det verkligen är det här jag vill så kommer jag ge mig fan på o klara det också. Men den där motivationen... vart fan hittar man den XD. Hur ska man bli motiverad till att sitta hemma och plugga som en jude. Utan att kunna fråga om hjälp, det är ju samma sak i skolan. Om det blir svårt och när man inte har någon att fråga så lägger jag ju bara ner. Jag vet inte riktigt hur dom har tänkt sig att det kommer bli annorlunda. Men jag antar att det är upp till mig nu. VILL INTE VARA STOR LÄÄÄÄNGRE!

Efter mötet åkte jag in till stan och mötte upp Linn utanför SOUK. Hon hade shoppat lite inne på H&M så vi gick vidare in på Åhlens. Där köpte jag ett par Replay jeans. Dom var riktigt fina och satt tajt. Precis vad jag har letat efter. Visst bakfickorna såg lite wierd ut, men det är ändå snyggt när det ser lite annorlunda ut. Köpte dom för 1500:- så får se ifall jag behåller dom eller lämnar tillbaka. Är inte riktigt säker än. Kvällen slutade på Ica i slussen med att linn skulle köpa kaffe? haha hon är bra rolig hon.

Men nu hade jag tänkt att jag skulle sätta mig och räkna lite matte så jag slipper göra så mycket imorgon, har andra planer för imorgon. Som tyvärr lockar fullt ut. Satsar på matten nu istället. Så tjoflöjt kamrater.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0