Vill inte ha nåt mer med kärlek att göra!

Den här kvällen slutade åt helvete, tog slut med Rickard. Skönt på ett sätt, har verkligen aldrig hatat en människa så mycket som jag hatar honom just nu. Vet att det låter hemskt, men jag önskar honom död. just för att han är död för mig. Jag må ha sagt att jag älskade honom men det var det största misstaget jag någonsin kunde ha gjort. För den som vet historien håller med mig. Det är den största skitstövlen som någonsin gått i ett par skor.

Hoppas att allt går åt helvete för dig Rickard, du är inte värd någon som bryr sig. Tjoderflöjt

Nu när jag avreagerat mig kan jag fortsätta och gå vidare med mitt liv. Finns så mycket annat.

Annars så var kvällen rätt lugn, åkte hem ifrån Henrik runt halv 12. Det var inte kul någonstans. Skippade alkoholen och så är det inte så jätte spännande när alla andra är askalas. Nästa helg ska jag och ebba dra ut och ragga satan. Fan vad jag har saknat singelivet, har bara gått drygt 2 månader, men jag har känt hela tiden att det inte skulle funka. Då tänker man inte sådär jätte mycket på att få det att gå ihop.

Ska sussa eller så går jag ut med joakim och joakim XD haha.. komiskt.

puss och knull hjärtegull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0