Klara, färdiga.. GÅÅÅÅ!

Idag gäller det, klockan 3 ska jag iväg på arbetsintervju på Fridays i Kungsan. Är sjukt nervös därför att chefen för baren har asmånga krav på mig och jag vet inte om jag kan leva upp till allt som han förväntar sig av mig. Har suttit och pluggat in drinkar som en galning men hur jag än gör så kommer jag aldrig ihåg vad alla drinkar innehåller. En del sitter som sten och vissa kommer jag knappt ihåg namnet på. Bloody Mary är väl den som fastnade bäst, men jag säger fortfarande Tomat"sås" istället för tomatjuice :). Usch tänk om man säger det till honom, inte okej! Mojito, san fransisco, irish coffé, black russian, dry martini, tequila sunrise.. det är väl dom som sitter för tillfället. Men det är bara att köra på.

Imorgon är det jobb igen, från 10-7 både lördag och söndag. Skönt att jag vart ledig både igår och idag, så är det väl större chans att jag pallar.

Nej men nu ska jag fortsätta plugga så skriver jag sen hur intervjun gick, hoppas bara att pellejönsen till chef inte är allt för sträng! wish me luck
... TJOFLÖJT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0