Let the game begin.

Har inte haft tid och skriva i helgen, men intervjun gick prima och jag har nu prakitikplats på Fridays. Ääär helt exalterad över hela grejen. Men nu är det MYCKET plugg. Tills imorgon ska jag ha lärt mig alla bord + lunchmenyn. Men på intervjun så trodde jag att Kim, chefen skulle vara sträng o skit, men han var jätte trevlig och så det känns jätte bra nu. Ska bli spännande.

Iallafall så har den helgen var übertråkig. Har jobbat 10 timmar om dagen, både öppnat och stängt. Fyfan för Burger King.
Så har jobbat och vart med Rickard hela helgen, Eller i Lördags träffade jag Lina, eller var det i Fredags? Aja skit samma, vi åkte iaf hem till vad han nu hette. En kille som hon träffade när hon var i Alanya. Slutade inte så trevligt så vi åkte hem till Lina, och sen åkte jag och sov hos Rickard. Det var min Helg, känner mig jätte tråkig så jag mååååååste ändra på det här.
Nu blir det fan fest för hela slanten nästa helg! thats it!

Nu ska jag återgå till bordsrummer och menyer så skriver jag hur första riktiga arbetsdagen gick tomorrow:)

LÖÖÖVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0