Röööösh

Nu börjar allt komma igång på riktigt och jag trivs väldigt bra på burger king nu. Har inga som helst planer att sluta, och om fridays säger att jag bör göra det kommer jag säga blankt nej. Cashflow nästa månad alltså. Räknat ut att det blir runt 6500 kr den här månaden, och det är fan lättförtjänta pengar. Ska jobba nu 21 h under lovet + 20 timmar i helgen. Så det blir inte så mycket partaj eller dylikt för mig det här lovet. Men jag kunde inte bry mig mindre. Känns som om jag kommit ifrån det där på nåt sätt. Jag har ett ansvar och jag vill så gärna fixa det här. Tänker inte ge upp för att stretar emot, jag ska kämpa och klara det här, 2 jobb + skolan. Praktiken på Fridays är väl det som tar emot mest just nu. Trivs och sådär, men det är mycket och jag menar MYCKET arbete som väntar, massa plugg på ett par hundra drinkar + vinlistor och vad all alhohol är. Men jag håller tummarna och hoppas på det bästa just nu.

Imorgon ska jag sova ut riktigt ordenligt så jag är pigg, sen vid 4 ska jag åka och träffa Linn. Var ett tag sn vi sågs och det får verkligen inte bli som förut, att vi tappar kontakten igen. För det tillåter inte jag! Sen efter det, eller kanske före ska jag förflytta mig och mitt pick och pack över till mööther. Förmodligen en dålig idé med tanke på att det är lov, men det har inte så stor betydelse nu, det lär bli att knoppa tidigt imorgon iaf.

Rickard ska ju upp vid 6 på tisdag och jag ska upp 9, så det är bara att knoppa loss så man pallar. Jobbar mellan 11-20 + städning både tisdag och torsdag, och onsdag bara mellan 4-7 så på tisdag kväll ska jag fan passa på att hitta på nåt skojigt. OCH PÅ FREDAG ÄR JAAAG LEDIG :) men jobb hela helgen också, gud vilken rolig människa man har blivit, det är inte klokt.

Nej men, nu ska jag gå ut till pappsen och se klart på filmen, tjoderflöjt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0