Slå den ni!

Första dagen på nya prakitken är avklarad, lättad över att människorna är så trevlig + att Kim är trevlig. Allt blir så mycket lättare när dom vill hjälpa till, se till att jag lär mig nåt utav att vara där. Tvärt emot vad dom på Grand ville så. Idag jobbade jag ifrån 10-17, jag har mest fått gå ut med beställningar idag. Knasiga namn och man blir lite nervös när man ska presentera maten för gästerna, speciellt när man inte vet vad allt är. Hade i läxa att lära mig lunchmenyn men det var lättare sagt än gjort kan jag säga. Det är bara massa cheeseburgare o skit. Cheeseburgare med bacon o nån med lökringar? vafan är det för mat. Aja för mig vart det ceasarsallad till lunch, den var skit god:)

Efter jobbet mötte jag mamma i stan för att gå o kika efter ett par svarta byxor att ha i jobbet. HIttade ett par på H&M. Dom lär inte endast användas i jobbet, dom va sjukt snygga. Sen blev det Pizza Hut med moder, skit gott:)

Imorgon slutar jag 3, och då är det bara att åka direkt till Burger king, börjar klockan 4 där och jobbar tills strax efter 7. Blä för det här, har aldrig nån tid för nåt annat.

Och nu kom jag precis hem, så jag sitter här o degar lite framför datorn, ska snart knoppa så är jag pigg som lärka imorgon.

Tjoderflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0