Och, såååådär ja! :)

Och där var den helgen över, riktigt pissig helg. Vart har mitt liv tagit vägen. Förut bestod mitt liv utav vänner och alkohol. Nu är det jobb och sömn. Och det passar inte mig känner jag. Jag vill ha tillbaka mitt gamla jag, jag som inte tjänade ett öre själv utan var bara ute o krökade både fredag & lördag. Kan låta lite enformigt men det passade mig. Det började i Fredags med att jag sa upp mig från Grand Hotell, gick därfirån med ett stort jävla leende på läpparna och ba "YÄÄÄÄZ". Sen efter det så åkte jag hem och var hemma i ungefär 30 min och så tog jag bussen till skolan för att prata lite med Bert. Vi kom fram till att jag skulle kika runt och se vart jag skulle vilja praktisera. Sa direkt Fridays, så dom ska ringa och checka läget. Om jag minns rätt så spenderade jag fredagskvällen med Rickard. Sen var det bara för oss att gå upp vid halv 9 på lördagsmorgon för att jag skulle vara på jobbet klockan 10.

Kom ifrån jobbet klockan 7, slutade egentligen halv 6 så vart lite sne. Att jag skulle städa allt själv också, säger bara att det där placet är oseriöst X 1000. Den kvällen var jag helt jävla slut, skulle ha gått på fest men jag satte telefonen på ljuslöst och så somnade jag halv 9. Vaknade av vibrationen vid 10, och Rickard kom hit och sussade. 

SEN UPP SAMMA FUCKING TID PÅ SÖNDAG, meeeen.. vi försov oss :) Kom till jobbet strax innan 12. och jobbade tills 7. BLÄÄÄ! det positiva i det här är att det blir cash nästa månad, yeye. Efter det kom jag inte ihåg vad jag gjorde? Jo juste, åkte hem till rickard och så åkte vi hem till mig sen.

Började klockan 9 igår och slutade 11, onödigt att ens gå dit menmen. Och igår kväll råkade jag späära mitt simkort så imorse ringde inte klockan och jag vaknade halv 11 :) vilket betyder att jag hade försovit mig. Menmen, sånt händer.. dock alldeles för ofta. Imorgon börjar jag klockan 1 till 3. SOVMORGON! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0