Bullar är livet enligt Matilda

Idag har det varit en riktig slappdag, vaknade runt 11. Men jag gick och la mig vid 11 igår också. Var så sjukt trött så när natalie frågade om man ville hänka till Västra skogen? så loggade jag ut och gick o sov. Men gick upp igen 30 min senare för att mamma tänkte sno datorn och då var jag snabbt uppe igen.

Men idag så har ja bara suttit och kollat på tv, och så åkte jag och moder upp och handlade. Har tjatat efter att baka bullar hela dagen så vi köpte jäst och kardemumma. Nu är dom äntligen klara och det ska bli såååå gott att äta en bulle eller 5 med oboy efter middagen. Jag tror jag ska gifta mig med en kardemummabulle. Livet på en pinne.

SÅÅÅÅ IDAG VART JAG GLAAD, ska få den där mobilen utav pappa. Antingen imorgon eller på Tisdag. Exalterad. Nu sipper jag betala för den vilket är skönt. Nu kan jag lägga pengarna på annat skoj!

Nu ska jag äta kassler med ris och kolla på ensam mamma söker om 15 min.



Slänger in en ny bild på MMALTE HERSELF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0