Dagen före dagen

SÅÅÅ idag är det 2/9 och imorgon fyller jag år. Idag har jag vart i skolan och så kom jag hem runt halv 2. Så åkte jga in till Liljeholmen och mötte Natalie runt halv 5. Skulle med henne in på make up rådgivning. Så skulle hon in på Zara och köpa nån tröja. Var trött som fan, gick bara runt och tänkte på hur enormt skönt det skulle vara at ligga och dega i en varm säng och kolla på Nickelodeon. Haha jag vet, är en stoor bebis. Men det är jag i ett nötskal.

Iallfall, kom precis hem. Åkte hem en stund till Natalie. Fick potatis och fiskpinnar? aldrig sett nåt liknade förut men gott var det iallafall. Vart Donken på rasten idag igen. Det är verkligen inte okej någonstans. Men våran skola är så jävla dålig. Det står på schemat att vi slutar 11, men vi får alltid sluta typ 40 min tidigare. Visst det är jätte skönt att sluta tidigare, men 2orna får absolut inte komma in i matsalen förrän kl 11. Så vi drog i väg till donken Slussen. Glassen där var verkligen inte god.. FY FAN! den var ju dränkt i colasås? överdriv gör det!                                                                                                                                                                                                                                                                                                    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0