In you'r face

Första riktiga skoldagen, den var bättre än väntat. På engelskan skulle man bara skriva nåt brev om sig själv pga av att vi har ny engelsklärare. Sen på Svenskan fick vi gå efter typ 10 minuter. Jag och Christina gick och åt på donken. För omväxlings skull haha. Hon hade tydligen ätit där hela helgen men det var rätt länge sen för mig.

Kom precis hem nu, så jag ska ta och packa ihop lite grejjs för att fara till mamma senare. Ska först till jobbet och ska vara där klockan 5. Det är ny restaurang nu, nu börjar allt i Nacka. Idag ska vi få egna kläder och schema. Allt öppnar på onsdag men jag ska försöka ta ledigt. Vill helst inte jobba på födelsedagen. Då är det ju tårtkalas med familjen + natalie får man inte glömma.

En liten tjusig bild på Christina, så roligt har vi på lektionen!



PUSS OCH KNULL HJÄRTEGULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0