Mitt lilla fejs och jag

Idag när jag vaknade var jag så fruktansvärt trött, ville verkligen inte gå iväg. Men jag gjorde det hur som helst. Aa eller jo en timme iaf. Dukade klart i lobbyn sen orkade jag verkligen inte mer så jag bad om att få gå hem. Ringde också Bert, min studievägledare och bad honom ringa Lotta, min handledare på grand hotell. det har varit lite knas och jag känner inte att jag lär mig nåt, För att dom hela tiden bara säger åt mig att göra massa grejer som inte jag har en blekaste om hur man gör. Jag är faktiskt där för att lära mig men det verkar inte den där sablans hovmästare fatta!!!.. 

Och idag vid 05:20 eller nåt sånt gick jag förbi plattan. Det var värt att gå upp halv 5 för att se det. Plattan helt tom. Tänk om det skulle se ut sådär hela dagarna. Livet skulle vara fan mycket bättre utan dom där idominknarkarna. Usch på dom.

Ser det inte fridfullt ut eller? JOOO FETT NAAJS.


Menmen, nu ska jag inte jobba på BK igen förrän på Torsdag. Tycker det är rätt kul där nu så inga sura miner. Så ska jag jobba hela helgen igen. Men jag bangar ändå inte på fest. Tänker inte lära mig utav mina misstag, utan jag tänker bara begå dom igen. Det är mmalte style. Så det blir min helg, om det inte blir så att David och nån kompis till han kommer till stockholm på fredag.

Funderar fortfarande på det här med MMALTES PARTY, Natalie vill att jag ska ha nåt på Lördag men jag vet inte ifall det kommer bli så kul med tanke på att jag börjar jobba halv 12 på Söndag. Jag vill bara kunna ha kul och inte tänka på att den och den tiden måste jag sussa och gå upp osv. Men jag hoppas på att det snart kommer en helg där jag är ledig. För då jävlar :)


DET HÄR ÄR BRA :) 
puss&knull hjärtegull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0