MMALTES LÖRDAGSKVÄLL I ETT NÖTSKAL

Så nu är allt fixat och klart, var uppe vid 10 bara för att hinna städa innan mamma kom hem. Det såg verkligen ut som en svinstia. 4 stoora jävla kassar med bara burkar/glasflaskor och plastglas. folk har spillt precis över allt så det blev en storstädning. Hade förväntat mig lite hjälp men icke. Aja orkar inte haka upp mig över småsaker.

Mobilen är spärrad och samma sak med kortet. Hade ändå tänkt köpa ny mobil när pengarna rullar in och nytt simkort kommer i veckan. Så haha på dig som snodde min lur.. seriöst? grow up.

Nu ska jag iväg ut med familjen och bara chilla. Sova tidigt ikväll och upp tidigt imorgon igen. Men jag tänker faktiskt inte klaga den här gången, vet att det kommer vara värt mödan när väl jag får ett toppenjobb, dom ska ju utbilda mig till bartender där också, och den baren är inte klok, otroligt fin.

Ska iväg och köpa kontantkort nu och ta nån gammal samsung jag hittade läängst in i garderoben. TJOFLÖJT PÅ ER!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0