Snopp på det här

Kvällen slutade väl sidårdär. Träffade aldrig Joakim pga av att jag skulle ute vid 8-9. Natalie hade vart på tjejmiddad så hon tog med sig nåra tjejer så åkte vi till Högdalen och hem till Garpen. Hon tog med sig 3 tjejer, 2 av dom hade pojkvännen med sig. Och den tredje hade pojken hemma. Den ena tjejen var 21? en av tjejerna pojkvän var 23. Bra gäng Natalie fick tag på :) Kvällen slutade hursomhelst i Högdalen Centrum där där Nickas och jocke helt plötsligt skulle köpa korv eller nåt. 

Natalie pappa kom till slut och hämtade oss, med tanke på natalies situation så gjorde han mig en tjänst. Hur skulle jag ha fått hem den människan. Hon låg på marken och spydde stor del utav den kvällen. Tack o lov att den är slut. 

Och som jag trodde igår så ska jag inte jobba idag. Känner mig lika svag i kroppen som igår och det lär väl sluta på samma sätt idag. Så jag ska ringa och sjukanmäla mig vid halv 11 eller nåt sånt. 


  


DEN HÄR ÄR BARA FÖÖÖR SÖT, JAG TYP HM.. DÖR:) <3

Kommentarer
Postat av: narrre

awwwsiiii :*D <3

2008-09-29 @ 22:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0