Torsdag 11 sep

Shululu, nu har jag precis vaknat. Nej jag gick inte iväg till prakitken idag. Hade ruskigt ont i ryggen imorse så jag valde att ringa och sjukanmäla mig. Sa även att jag hade tid hos doktorn men det var lögn, fy på mig. Undra hur allt det här ska gå när jag redan börjar få ont i ryggen. Har antagligen valt helt fel typ av jobb. Men det struntar jag i, för det är det här jag vill hålla på med. Man lever bara en gång!
Men iaf så gör ryggen fortfarande ont, men inte fullt så mycket som i morse, så jag kommer iallfall gå i väg till jobbet i eftermiddag. Åker hemifrån runt ungefär kvart över 3. 

Kollade precis på datumet, det är ju 11 September 2008 idag. 11 September 2001 flög ju terroristerna in i World Trade Centers tvillingtorn. 7 år känns som en väldigt lång tid med tanke på att det känns som att allt det här hände nyss. Och där fick jag med det också :)

Nu ska jag fixa lite mat och sätta mig framför tv:n och dega tills kvart över 3 :) PUSS&KRAM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0