är det såhär det ska vara

Jag ska seriöst aldrig dricka igen, jag måst bara ta det som det är och inse att mitt liv inte ser ut som det gjorde för 1 år sen. Med jobben och skolan, att jag inte kan komma bakis till jobbet och tro att allt löser sig, för det har jag fått bevis på nu att det inte gör. Mådde så fruktansvärt dåligt och trodde jag skulle svimma. Fick gå 2 timmar tidigare från jobbet, och allt sånt här kommer märkas i lönen.  Allt skulle bara vara lättare om jag blev anställd på Grand hotell så jag får betalt för att vara där. Men så är då inte läget!  Allt har förändrats och jag hatar tanken att jag faktiskt inte är 10 längre utan måste ta ansvar, vilket jag inte är redo för. Ansvar? jag? Nej det funkar helt enkelt inte, jag vill alltid ta genvägen och göra det lätt som möjligt för mig själv, vilket man inte kommer långt på. Som det är nu så jag bara ute efter pengarna, som jag just nu är i stort behov utav. Fått gå o snylta på mamma och pappa hela sommaren och det känns aldrig bra. Vill ha mina egna pengar som man kan göra vafan man vill med. 

Ikväll ska jag bara "chilla galet" och ligga i soffan o äta godis o se på film, Jocke kommer hit. Och imorgon så är det bara att gå tillbka till jobbet, men då ska jag vara utvilad så att jag klarar av hela skiftet.

Igår dåra, jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den kvällen. Jag trodde att Marrens fest åtminstone skulle vara inomhus men det var den då inte. Eller ah det var en lokal som var extremt liten. Plats för kanske 15-20 personer och med tanke på att vi var runt 45-50 personer så vart det att princip alla stod ute. Folk blev högljuda och nån hade ringt polisen, så det slutade med att 2 polisbilar kom och alla blev tvungna att gå sin väg. Sen som vanligt så slutade kvällen på donken i slussen.

Sebastian kom och mötte mig, så skruvade jag loss ringklockorna hos grannen, så det ligger massa ringklockor på mitt golv nu, undrar ifall grannarna är glada? Det är mmalte i ett nötskal.

 
MMALTE & NNATS
var taggade? jajjemen



verkar inte som om jag kan bli fotograferad och prata i telefon samtidigt

Kommentarer
Postat av: Natalie

DU SKA INTE CHILLA GALET NÅGONSTANS LILLA KVINNA! IKVÄLL ÄR DET HÖGDALEN (SOM VANLIGT)

2008-09-27 @ 15:51:33
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0