Blir man lyckligare om man inte ältar?

Var tydligen inte okej att lägga festandet åt sidan, är så sjukt sliten och kommer må riktigt kasst när det här lovet är över. Igår var Jag, natalie, lina, helena, elina och typ 8 killar hemma hos Helena i Karlaplan. Vi hade riktigt kul för att vara så få, halv 5 imorse åkte jag, elina & Helena till odenplan för att gå på donken, så var det SÅÅKLART stängt? det blev att äta pompare på nån kebab.. (.) på den. Köpte även massa godis sen åkte vi tillbaka och somnade på en gång.

Vi vaknade vid halv 1 och då satte vi igång och städade så vi kunde åka hem och i mitt fall fortsätta sova. Gick och la mig 4 timmar nu på eftermiddagen/kvällen, galet hur trött och sliten man kan vara. Tror bestämt att det blir en hemmakväll ikväll, men som alltid så lär det det sluta helt annourlunda.

Inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra imorgon, flera alternativ.. men det får jag se hur jag gör imorgon! Och sen på lördag är det back to work. Jobbar iof bara mellan 12-16 så det är inte sådär jätte kämpigt. Tror det blir jobb på söndag också nu när det är påskhelg. MEEN.. nu är jag även ledig måndag&tisdag så sängen hela måndagen.

IDAG FYLLER HELLGREN 18 ÅR! GRATTIS SÖTNOS :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0