High on life

Nu är det nya tag som gäller, det är onsdag och det är min enda arbets"natt" den här veckan. Tog ledigt från Burger king. Kommer förmodligen inte kunna behålla det jobbet längre pga att dom bara behöver ha folk inne på lördagrna, och jag kommer så inte palla det känner jag. Men iallafall, igår åkte jag hem till Lina runt halv 8, där satt vi och bubblade massa skit tills Nathalie, Jennifer och Melissa kom vid 10 tror jag den blev. Efter det märkte jag att jag glömt mitt leg hemma, smart som jag är. Vi skulle till Natalies skiva på Café Umbra i Slussen.

Det blev att pappa kom till Kransen och lämnade det och sen körde han även in oss till slussen eftersom att vi precis missade tunnelbanan.

Det var jättekul verkligen. Vid halv 3 gick jag och mötte Kjell vid Slussens tunnelbana och så promenerade vi tillbaka till Skanstull där jag ställde mig och väntade på nattbussen, SOM BARA ÅKTE FÖRBI NÄR DEN KOM. Var därför tvungen att ringa pappa (igen), så han fick komma och hämta.

IALLAFALL, nu är valborg planerad och jag ser fram emot det, vi ska ut till Jimmys landställe och bara ha det superkul! :) Vi träffade en tjej igår som också ska dit, vilket sammanträffande säger jag bara.

Men nu ska jag faktiskt ta och lägga mig i sängen ett tag, är helt snurrig i skallen och det börjar bli en vana, helt hemskt..

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0