I never thought I'd end up this way

As I thought, kvällen slutade annorlunda! Det blev fest (igen) *suck*, behövs inget detaljerat. Morgonen slutade med att Affe åkte ambulans in till MariaPool. Att hamna där är fan inte okej, han drack på tok för mycket, och lämnade efter sig en pizza på vardagsrumsgolvet. Sen somnade vi runt halv 9 imorse, eller aa jag gjorde. Resten sov som stockar. Och jag gick upp 10 för att åka hem och sen kunna fortsätta sova.

Var meningen att vi några stycken skulle iväg och grilla för att fira Sarah lite, men jag känner att jag verkligen inte orkar. Hoppas du inte blev ledsen, så det blir tjejmiddag hos Natalie med Tacos.

Alkoholfri helg på hög nivå, nu höjjer vi ribban. Visste att jag skulle ha skippat drickan igår, men nejnej!

Nu ska jag åka med pappa och hämta mamma vid båten, har fått nya högtalare av däääddhy, vill teesta nu :)
bilder från lovet kommer senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0