Something went terrible wrong

Tycker att jag vart riktigt duktig på att uppdatera bloggen den senaste veckan, bara för att det hänt saker varenda sekund. Knappt vart hemma nånting på det här lovet. Men det är så det ska vara, helg snart och då är det bara att ta nya tag gubbar!

Idag var det meningen att jag skulle ha träffat Nicklas, men jag lägger ner det nu. det är alltid nåt som är knas.
Så istället för det så åkte jag och fikade på café 60 med Linn. Vi hade mycket att ta igen eftersom att vi inte setts på ett tag. Det var riktigt trevligt (förutom att min bulle var TORR....) Hur okej är det egentligen, haha nej men vi tog sen en promenix till Hötorget och tog tåget hem. Nu kom jag nyss hem från coop, har man morfar med sig så kan man inte förvänta sig att det ska gå snabbt.

Ska strax gå och lägga mig och se på dumburken, vill vara pigg imorgon när det är första dagen. Det som känns lite knas nu är att jag inte ens minns namnet på han som jag ska träffa imorgon. Kommer bli "aah det är så att jag ska träffa en person, som jag tyvärr inte minns namnet på" vilket bra första intryck man ger. Men är man kass på namn så är man.

PUSS&KNULL HJÄRTEGULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0