Torsdag

Som alla dagar nu för tiden så vaknar jag för tidigt, och alla går i skolan så det finns oftast ingen som kan fördriva min tid. Så jag beslöt mig för att åka in till stan i det fina vädret. Gick runt och kollade, var på jakt efter ett par skor. Som jag också hittade, riktigt fina så jag är nöjd denna gång. Gick även förbi SOUK för att hälsa på Linn som praktiserar på Top Shop. Tycker synd om henne, hon trivs verkligen inte med det jobbet, men som tur är så är hennes 5 veckor slut imorgon. Ebba kom också förbi lite senare så då drog jag vidare till Bellmans tror jag det hette? och fikade med Helena och Natalie. Kändes som om jag inte hade sett dom på år och dar. Även Lukas kom lite senare, som drog med oss nånstans för att äta.

Sen Inne på Pub, vet inte riktigt vad affären heter. Det är väl typ G-star eller nåt, Iallafall.. Där jobbade både Big Brother Anton&Carina, haha lite kul att jag hade koll på det. Men det är klart att man har nördat Big Brother, det var knappast en nyhet. Efter det bar det av till Gallerian och till Bianco där jag köpte mina skor.

PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0