DAY TWO SETTLED

Nu har jag vart där 2 nätter, det är superkul och jag trivs verkligen. Fick stå i baren igår, haha sjukt kul! Det var nån fest för attt "Kattis&company" kommit ut med ngn tidining. Massa giriga kändisar och alcazar var där. När dom gick upp på scen åkte utan tvekan öronpropparna in. Fyfan vilka fjollor :)

Började 5 igår, så jag gick gå strax innan 12.. vilket var skönt. Ska försöka gå vid 1 halv 2 idag så jag orkar jobba. Men det kommer bli att jag åker och partajar med flickorna istället. Mycket roligare än att sluta halv 5, gå hem och sova typ 4 timmar för att sen gå iväg och jobba igen. BEIGET :)

Menmen, nästa vecka är det skolvecka och då slutar vi som vanligt efter lunch. Kommer bli att vara ute i solen hela dagarna :) Suttit på balkongen i 2 timmar ju, redan fått tillbaka lite av min färg. NÄÄJS :) men nu väntar jag på att pappa ska komma med min pizza så jag kan börja göra mig iordning sen.




PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0