Sounds like something I would do...

Så idag fortsatte vi med nationella prov i engelska, gick hyffsat... Var så jävla trött så jag somnade rätt över bordet så jag missade stor del av hörförståelsen. Försov mig imorse så det har nog att göra med att jag inte somnade förrän strax efter 4. Efter skolan åkte jag och Christina iväg till Skärholmen för att kika lite, var inte sådär jätte spännande, men jag hittade en klänning som jag ska åka tillbaka och köpa nu när lönen kommer.

När jag kom hem blev jag så sjukt rastlös och uttråkad, så det blev att jag städade rummet... och flyttade runt möblerna lite. Nu vart det mer space och skrivbordet står inte ivägen för dörren längre. Allt blev så mycket skönare.

Igår åkte jag&natalie in till "laughing duck"? och kollade på dif-hif med alge&company, sen kom även Marcus. Hur det gick i matchen behöver inte nämnas... vi kommer igen!

Är ensam hemma hela kvällen så nu är frågan vad man egentligen ska hitta på för att fördriva tiden? dyker säkert upp ngt, måste hursomhelst luska fram nåt ur skafferiet att äta, knepigt knepigt.
           

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0