Vem har sagt att det skulle vara enkelt

Det blir bara bättre och bättre med min praktikplats, hittills är allt positivt:)

  • Arbetstiderna passar mig alldeles utmärkt, förutom att jag jobbar på BK på lördagsmorgnarna. Och slutar på Operakällan halv 5 på morgonen, kan bli lite kämpigt. Men ska försöka flytta det passet till söndagar istället.
  • Är ledig mån&tis
  • Kommer få börja med det roliga på en gång, eller roliga och roliga.. Läsa på alla drinkar och sånt först.
  • Av den personal jag träffat så verkar dom vara trevliga.
Var bara där nån timme idag, då Wille berättade lite om vad jag skulle sysselsätta mig med den närmsta veckan. Jag kommer få plocka glas och lära mig vart allt finns och vart saker och ting finns i baren och sånt där, men det hade jag helt klart räknat med. Han sa att det kan ta upp till 1 vecka att lära sig vart allt ska vara. Och nästa vecka är det skolvecka så veckan efter det drar det roliga förhoppningsvis igång.

Imorgon blir det kvällstid, så jag ska vara där kl 20.00 och vara där tills 4 halv 5. Hmmm... när alla andra ligger och sussar :O Men nu ska jag faktiskt gå och sova, är helt slut efter det här lovet. helt OTROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0