Ett herrans liv

Helgen flög förbi i en väldans fart. Har väl hunnit med ett och annat. Men nu är jag trött.

Fredagskvällen började med en hel del om och men, men slutade med utgång. Vart väl kanske inte som man hoppars på, stället SÖG milt sagt, och jag vart väl en aning för mycket på "snusen". Och som vanligt så slutade våran kväll på donken, en aning tidigare än vanligt men det satt riktigt bra med en hamburgare.

Igår var jag först på ikea med mamma & sebastian, och efter det blev det Pizza hut inne vid medborgarplatsen. Hade bestämt att jag skulle ligga hemma och se på film, men det blev ändrade planer. Blev skjutsad av pappa vid 11-tiden ut till tyresö och hem till helena. Där bland annat Josefin var, och 3 till. Vi gjorde väl inte så mycket, dom satt och typ drack(?). Men jag valde att avstå. Ska ta ett uppehåll med drickan nu, är så less på det så det känns rätt onödigt.

Idag blev jag även hämtad av pappa runt halv 3, och när vi kom hem la jag mig i sängen och somnade direkt. Var så trött, även fast jag och Josefin gick och la oss 3 timmar innan alla andra. Vi gick väl och la oss runt 3. Och hur bra sover man inte i en hästens, har alltid undrat. Man sover som en gud. Min framtida säng alltså.

Har shoppat runt lite på nätet, börjar bli en vana. Men jag var tvungen. Ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och kolla på någon film. Jobb imorgon igen, 9-18. Det vart ändrade planer ang jobbet, kommer jobba mån-tis varje vecka. Så för tillfället behöver jag inte söka nytt jobb.
          
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0