HAR INGEN LUST

Nu är man på jobbet igen, blev kaos imorse då jag märkte att jag hade tappat bort mitt busskort mindre än 10 minuter innan bussen ska gå. Fick panik och trodde att någon hade snott det, men när skulle det ha kunnat hända lixom. Efter att ha suttit och funderat och ring runt så kom jag på att det kanske kunde ligga i hålet i jacka, gjorde det inte det eller? jo det klart, och då hade jag missat bussen. Som tur var så kom jag bara drygt 10 minter försent så inge större skada skedd.

Nu är det en rätt lång dag, och efter jobbet blir det övningskörning med mor min. Kommer vara helt död när den här dagen är slut, har sovit typ 4 timmar när jag egentligen hade behövt sova minst 14 timmar, XD.

Nu ska jag återgå, ringer mer än vanligt. PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0