Kommer inte på någon vettig rubrik.

Kom precis hem från kvällens äventyr. Åkte och solade och sen åkte jag direkt hem och fixade iordning mig för att åka in till stan och möta Linn. Vi gick först och käkade lite på donken och satt där och snackade lite skit. Var ett bra tag sen vi sågs så vi hade endel att ta igen. Massa smaskigt skvaller som man nu i efterhand hade kunnat vara utan. Sen gick vi och fikade på Café 60 på Rådmansgatan. Det är så fruktansvärt varmt på det stället så man smäller ju av. Och så sitter det ett gäng snett bakom och sitter och frågar varandra frågar. tillexempel "När var det första gången du kysste någon?" eller "vem av oss här är snyggast?" Alla vart helt generade, och ingen av dom ville svara på det. Hm...okej! Höll på och garva ihjäl mig..

Nu ska jag lägga mig i sängen och dra på en film, ska in till stan vid 2tiden imorgon och shoppa lite. Sen blir det utgång. Kära Helena fyller 18 år. Äntligen, hon blir en stor flicka nu. Så nu är det bara Jossan kvar. KOM IGEN!





Kommentarer
Postat av: Jossan

Jaa, det är ju bara 88 dagar kvar ;) hahah

<33

2009-08-29 @ 23:07:28
URL: http://josefinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0