En kväll fylld med galenskap

Kvällen vart riktigt lyckad igår, jag, Helena, Moa, Monika och Natalie var hemma hos Natalie och förade lite innan vi åkte in till stan och mtte upp Marcus. Sen började vi gå mot stället. Jag och Helena hade företräde i kön. Jäkla gött, med tanke på kön. Var ngt strul med listan så kön var hur lång som helst.

Musiken var kanske inte den bästa, men det var roligt att man kände igen det mesta och kunde sjunga med haha. Spelades typ bara svenska låtar, jävla schlager haha. Kvällen slutade väl lite olyckligt men jag hoppas att helena hade en bra kväll iaf. För på onsdag kör vi igen. Då är det faktiskt min sur att fylla år. ett år närmre 20.

Nu ska jag, pappa och sebastian åka iväg till Ikea och kolla efter en byrå till mig, och så ska vi väl kika runt lite.

Lite bilder ifrån igår:

 

Jag,natalie,monika,helena och Moa hemma hos natalie innan utgång

 

Jag, go och glad

Marcus, jag och pulina

fler bilder finns på facebook :)


Kommentarer
Postat av: erik

fiint :))

2009-09-03 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0