Ingen mår så bra som jag!

Rummet blev riktigt bra, tog ett bra tag att få iordning allt igår kväll, började vid 7 och var klart strax efter 11. Men nu är det kliniskt och har slängt 4 papperskassar med prylar. Nu får jag äntligen plats med alla kläder. Så det första jag gjorde efter skolan var att åka in till stan och shoppa mera.
Jag köpte ett par svarta Jeans, en stickad tröja, 2 par skor, en B:H och 3 par trosor och sen ett vitt baslinne. Har letat efter ett par svarta jeans hur länge som helst, men det är när man inte letar som man hittar.

Var tillbaka i skolan idag, Går 09-11.30. Sjukt skönt, men det är bara för dom som inte har några Ig:n. Har mer än G i kurserna A&B i både matte, svenska & engelska så jag hade lika gärna kunnat stanna hemma. Bara att fortsätta.

Ska färga håret nu och sen åka med pappa&sebastian till skärholmen. Har fortfarande lust för att shoppa. Så ska kolla runt lite, ett till par skor ska jag iaf kolla efter så får jag se sen. PUSSPUSS

 

Resultatet :)


Kommentarer
Postat av: natalie

Snyggt! :) Liknar ju fan min vägg :D haha fast din färg är snyggare! ;)

2009-09-01 @ 20:05:06
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0