You hope they serve beer in hell,..

Utgång vart det för våran del igår. Jag, Lina, Nathalie&Paulina förade lite hos Lina innan vi åkte in mot stan. Vi kom dit strax innan halv 11, och gick väl hem runt halv 2. Skulle träffa ... och sen vidare hem till honom. Känns inte som att det vart sådär jätte mycket sömn inatt, låg bara och vred och vände mig. Men när jag kom hem fick jag mina 3 välförtjänta timmars sömn. Och gissa ifall det var skönt att sova, helt galet. Ville inte stiga upp när klockan ringde halv 6.

Idag ska jag träffa paulina, och kanske Nathalie (ifall det inte börjar regna). Vi tänkte väl dra in till Kungsan och lyssna på musiken. Tråkigt att stan invaderas att små 13åringar. Men det är bara att dra vidare efter ett tag. Efter att Million Stylez har spelat.
Million Stylez - love we deal with


Menmen, nu ska jag lägga mig och se lite på tv, och snart ringa och väcka Paulina ur hennes skönhetsömn. Mohaha

Lite bilder från gårdagen


Säde, Lina, jag & födelsedagsbarnet


Paulina & jag


Nathalie, Nicky, paulina, (?)..Lina & Malin


Jag i mina bästa år!

Kommentarer
Postat av: adfafd

? = Simon Rydholm, homosexuell pojke.

2009-08-15 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0