You made a huge mistake..

Kvällen slutade väl kanske inte som man hade hoppats på igår. Saker kom emellan så pappa tvingades hämta upp mig i Fridhemsplan, hade varken orken eller lusten att gå ut på krogen när det som hände hände. Är så less på att man ska behöva bara rädd för att öppna käften när man går förbi några (icke svenskar)... Finns bara en anledning. Avundsjuka? Ni såg ut som ett gäng kyrkråttor, tror ni äger sverige.. fast ni i själva verket inte ens är välkomna här. Så gör världen är tjänst och packa ihop erat pick och pack och flytta hem till djungeln. Ni har fan ingen rätt att beté er hur som helst.. Hoppas så fruktansvärt mycket att du åker fast!

Nog pratat om det. Blir förmodligen utgång imorgon istället.. och dämed inget ställe längst Hässelby linjen.. håller mig så långt borta från den som möjligt nu. Får se lite hur många  vi blir och vart vi går.. Vi har väl inte pratat så mycket om det än!

Idag händer inte så mycket, tänker nog bara sitta hemma med familjen. Har ingen lust att lämna lägenheten just nu. Men imorgon är jag på g igen. Men nu ska jag se klart på en shopaholics bekännelser och äta upp min hallonpaj, MUMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0