I know I did what was best for me..

Kan inte påstå att jag inte ångrar mitt beslut. Men jag gjorde det som kändes rätt. Så det är bara att ta det för vad det är och gå vidare. Och jag tänker inte hålla med om att jag är självisk för att jag själv inte vill bli sårad. Och jag vet att någon av oss kommer bli det förr eller senare! Det håller helt enkelt inte med det avståndet och den bristen med tid vi kommer få tillsammands.,(<3)

Jaja, nog snackat om det.. kärlek har och kommer alltid vara det svåraste man kommer behöva genomgå i livet.

Imorgon är det nyår! Har fortfarande inte kommit fram till vad jag vill göra. Känner inte ens för att dricka längre! Aja vi får se hur jag känner mig imorgon!

Iaf.. Ska kanske in till stan sen och fika med Ebba&Linn. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0