Nedräkning gubbar?

Imorgon är det julafton, jaa klockan är ju över 12 :) Me like! Den här veckan har börjat lite halvtaskigt, vart rätt stressad och har haft mycket att göra. Var på Hilton i måndags, ser ljust ut. Vi ska ha ett till möte i Januari. Har vart julklappshandel och massa annat mys. Som alltid så är lilla jag ute i sista sekund med allt. Jag verkar tro att allt kommer av sig själv, vi kan ju vänta och se! Tomten kanske hjälper sin lilla nisse på traven.

Igår var jag med Linn, vi var bara här hemma och hade det mysigt. Och så på kvällen gick vi ut med Ebba och åkte pulka utanför Västberga. Det var verkligen superkul. Hade glömt bort hur kul det är att åka pulka. Flög som en galning. Efter det gick vi hit igen och drack julmust och åt julgodis :)

Idag däremot har det vart en riktig slappdag, sov tills halv 4 och därefter har jag spenderat stor del av dagen i soffan. Vi har handlat julmat och lite annat skit. Sen har jag bara suttit och kollat på lite filmer som gått på tv! :) Skönt att bara vara hemma nån gång!

Puss på er!<3



En bild från när jag och Paulina var på Gran Canaria, kan inte låta bli att längta tillbaka till värmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0