så kan det gå..

I fredags vaknade jag vid 12, hade bokad tid hos ungdomsmottagningen halv 2 så det bar dit. Efter det åkte jag en sväng förbi pappa och hämtade lite grejer. Lallade runt lite i stan för att fördriva tiden. Skulle möta mamma i liljeholmen halv 5, och orkade inte åka hem för att sen åka tillbaka. '

Träffade Sarah när jag var påväg till tunnelbanan, har saknat dig också sötnos :)


I fredags kväll bar ut till Alby och på fest hos Micke, var ett tag sen vi var där med pojkarna. Så vi ska mötas i Liljeholmen klockan 9, så att det inte blir för sent. 7 timmars arbetspass i lördags, kändes inte direkt lockande. Men jag är nöjd att jag ändå får jobba så pass många timmar igen. Har ett till jobb på G, hos mamma. Ska på intervju nån gång kanske nästa med mammas chef. Scary :). Behöver slantarna nu, gjort av med på tok för mycket pengar sen jag började jobba. Man får lite dåligt samvete att man inte har sparat nånting. Men hur som helst så vart kvällen riktigt lyckad. Många deckade och den som värst var fan Simon haha. Man kan skratta sig lycklig. Men förutom mitt och natalies gräl så vart det det skoj. Pappa kom och hämtade mig vid halv 3, vågade inte åka hem själv ^^

Så i lördags var det meningen att jag skulle gått på bio och sett "i taket lyser stjärnorna" tror jag den hette, men det vart ändrade planer. Så ringde natalie direkt när jag slutade halv 7, skulle dra med mig på fest. "vi förar hos Lina" haha, då skulle vi tydligen på fest i Kista hemma hos Tommy. Var hur trött som helst men hängde på ändå. Åkte hem, åt och duchade så åkte jag hem till Lina där, Natalie Jimmie var. När vi var påväg till Kista, satt på akalla och allt så var det tydligen nån fest i Liljeholmen, som lät så mycket bättre än Kista. Vi åkte tillbaka, satt och väntade på pojkarna tills halv 12. Och så var festen i anneboda, som ligger vid mig. Ofta man åker dit när sista bussen går vi halv 1, ingen trodde mig och sa att det går nattbussar igenom där. MM... yeah right. Så jag och Lina åkte hem, så somnade jag som en stock.

Var mycket lättare att jobba när man sovit bra, så allt gick så mycket snabbare.

Men nu ska jag återgå till min jävla matte, eller så går jag och lägger mig igen!

Natalie Paulina, Helena, Simon och jag


Helena, jag och paulina


Jag, Paulina och Natalie

kepsen var med hela kvällen, läckert. PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag har utmanat dig på "den sjätte bilden". Klicka dig vidare till detta inlägg så förstår du nog mer. Puuuuuus<3



http://nnats.blogg.se/2009/february/den-sjatte-bilden.html#comment

2009-02-03 @ 17:52:14
URL: http://nnats.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag har utmanat dig på "den sjätte bilden". Klicka dig vidare till detta inlägg så förstår du nog mer. Puuuuuus<3



http://nnats.blogg.se/2009/february/den-sjatte-bilden.html#comment

2009-02-03 @ 17:52:34
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0