9 januari 2009

Nu sitter jag här tio i 4 på morgonen. Kommer förmodligen få vara ledig fram tills typ sportlovet och fortsätta plugga matte. Ruttnar på det här, det är sjuk trist att bara sitta här när resten är i skolan om dagarna. Måste ut på en praktik nu innan jag seriöst får tuppjuck.
AJA.. sitter här och skrattar för mig själv, hittade nån skämtsida på internet och just nu skrattar jag åt precis allt.

En patient kommer in till doktorn och säger:
- Lova att inte skratta.
- Naturligvis, jag har arbetat som läkare i 20 år och jag har aldrig skrattat åt en patient.

Patienten tar då av sig byxorna och kalsongerna och visar upp det i särklass minsta könsorgan läkaren har sett....
Det är inte större än korken på en kulspetspenna.

Läkaren kämpar för att inte börja skratta, men kan inte hejda en fnissning som utvecklas till en ordentlig skrattattack...
I flera minuter står läkaren dubbelvikt med tårarna rinnande innan han kommer till sans ch säger:
- Jag ber så mycket om ursäkt, jag vet inte vad som tog åt mig. Jag lovar att det inte kommer hända igen.
Okej, vad har du nu för problem?

Patienten säger: - Den är svullen......


Jag är gammal och har varit en renlevnadsman hela mitt liv. Nu ska jag ändra på det. I min ålder måste man ta chanser till ett längre liv. Nu ska jag börja både röka och supa mer och mer. Massmedia har ju otaliga gånger basunerat ut att "ungdomen både röker och super mer och mer och dom blir bara yngre och yngre".


Haha den första är bara för rolig, min humor i ett nötskal. Menmen imorgon ska jag åka med Lina till skärholmen och lämna tillbaka en grej och sen direkt vidare in till stan och möta Emelie och Natalie. Vi ska boka resan till Magaluf. Det ska bli så kul att åka med flickorna!

Men nu ska jag faktiskt gå och knyta mig så jag kommer upp vid halv 1 imorgon.. *wow*.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0