Jag tänker INTE!

EEY HALLÅ MINA VÄNNER! :) I'm back.
Dålig uppdatering (igen), men ska jag vara ärlig så är det inte så mycket som händer nu. Det är mest jobb och plugg som gäller nu. Har tryckt gasen i botten vad det gäller matte. Och det är väldigt bra för att vara mig. Nu siktar vi mot högre höjder, vilket i den här meningen är VG I MATEMATIK! Sitter och tragglar men kommer faktiskt ingenvart. Har fastnat på nån knölig uppgift som vägrar lösas. Men vad gör man, hoppas på att få lite hjälp från skolan nästa vecka så jag klarar det här. Klara A-kursen tills sportlovet, sen dags för praktik.


Idag har jag bara pluggat och jobbat, åkte iväg med papi ett tag förut och köpte hårfärg och lite smått och gott. Så är frillan chokladbrun istället för ljusbrun. Det vart riktigt tjusigt. Nu är jag död så jag ska nog bara ta det lungt ikväll, jobb imorgon också så det är bara att hänga i. Cashen behös nu när resan ska betalas och så åker jag ju även till egypten om lite mer än 1½ månad, det ser vi fram emot.

Det var meningen att det skulle vara fest hemma hos Kristoffer imorgon men det vart ändrade planer när hans mamma beslöt sig för att komma hem. Så jag tog ledigt på söndag helt i onödan. Så imorgon blir det inget soffsittande, imorgon ska det hända nåt kul annars blir jag seriöst deprimerad. Och det vill vi inte vara med om!

Nu ska jag fortsätta se 8 mile, sjukt länge sen man såg den.. men den är faktiskt fortfarande lika bra som den var förut.


PUSS&KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0