Le och var glad!

Vart lite dålig på att uppdatera, men har inte haft varken tid eller lust att sitta och skriva blogg. Har vart ensam hemma i princip hela lovet så det har vart full rulle. Mamma ligger i Teneriffa och steker medans jag sitter här i kylan och väntar på att det ska bli 14/3 så jag också kommer till värmen. Nu i Januari ska vi boka Magalufresan också, förhoppningsvis nu den här veckan. Så det inte blir försent och dom bästa resorna är borta. 

I tisdags var det full rulle med att handla och fixa inför tjejmiddagen på onsdagen. Natalie planerade och donade och jag hängde bara efter. Ungefär så det brukar se ut. Det blev tacos och kladdkaka till efterätt. Det var riktigt trevligt.
Efter det var det meningen att jag skulle spendera nyår med Linn, ebba och company. MEN.. det blev ändrade planer så jag hängde på dom andra flickorna istället. Och det bar först av till Liljeholmen, efter lite skrikande från Natalies sida så åkte vi till Lidingö och spenderade tolvslaget på nån bakgård där. Inte det roligaste men vi bestämde oss för att bege oss till Liljeholmen iallafall, och då var klockan ungefär halv 1. Sista bussen hade gått så det blev att åka lidingöbanan.

Efter ett tag kom Lina och Emelie och efter det Jimmie Och Felix. Allt slutade lite problematiskt så jag gick hem och sov nån gång runt 6.

Jag och Linn


jag, linn, paulina, frida, alexandra, elina och Alicia under middagen!


Alexandra och Frida


Natalie och Paulina


Jag, Natalie, paulina och Frida på Lidingö.


Torsdag: Absolut tråkigaste dagen på året, då alla är bakis och man sitter hemma i soffgruppen med en pizza. Alla utom jag dåra. Jag låg och sov till kl 6 tror jag. Sen kom Lina hit vid 11 och så knatade vi iväg till donken.

Fredag: Åkte vi till Alby till gamla gänget, Micke simon och deras pojkar. Vi åkte hem nån gång vid 3 och jag gick hem och satte mig vid datorn, och somnade vid 7 nån gång som alla dagar. Kommer bli knas när skolan börjar. Kommer inte ihåg vad jag gjorde på dan i fredags men det är ovesentligt:)

Lördag: Igår låg jag och sov hela dagen, börjar bli lite enformigt.. men det är vad som hänt så vafan! :) Sen åkte jag till Joakim och kollade på film med 3 av hans vänner. Typ hajen eller vad det var för nåt. Vet inte riktigt, den var så tråkig så jag somnade mitt i filmen. Så kan det gå.

Och idag kan nog alla gissa vad jag har gjort hittils, nu sitter min bror här och väntar på max och sjunger med till Kjell Höglund. Man kan skratta sig lycklig.





PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0