Vad ska man säga..

Gårdagen vart kanske inte precis så som man hoppats på att den skulle bli. Men nu är helgen över igen, så det finns inte så mycket man kan göra åt den saken.
Drog mig ut vid halv 11 nångång och åkte in till slussen där jag så småning om skulle möta Natalie och Lina. Sen tog vi bussen 1 station mot "sofia". Vi hamnade på nån fest med Jimmie, felix och massa andra pojkar. det var helt okej tills 8 bitchiga tjejer kommer in och nästan sparkar in toadörren. Man kan ju undra hur tjejer är skapta. Fattar inte riktigt, är inte så själv så jag vette tusan hur dom tänker. Tjejer är ett mysterium :).

Men efter det bar det hur som helst av ut till hässelby. 30 min på tunnelbanan och när vi skulle byta till buss missade vi den precis. Så en väntetid på yttligare 30 min väntade oss. Vilken tur att vi träffade en trevlig prick som fördrev tiden. 40 min senare var vi framme och 3 pojkar kom och mötte oss. Jag la mig direkt i sofffan och somnade som en stock. Var hur trött som helst. Men dom har dragit ner på jobbet rejält nu, gått ner från att jobba minst 24h/v till minst 4h/v. Känner att det kommer bli kämpigt att få fram pengarna till resan och allt annat som står på listan. Rätt många loppor som behövs få ihop nu för att det ska gå runt. Men har börjat söka nytt jobb nu så det är bara att hoppas på att nån nappar.

Imorgon ska jag till tandläkarn, är lite skraj. Tycker inte om tandläkaren. Men efter det ska jag köpa min ipod touch. Värt mödan :)

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0