hur som helst.. jag kan ifall jag vill

Nu är man tillbaka hemma i kalla sverige. På ett sett var det förbannat skönt men det var samtidigt väldigt tråkigt att för det första lämna värmen och allt nytt folk man träffat där nere. vi har haft superkul, även fast vissa dagar spårade ur så man har en och annan minneslucka. Men en vecka räcker verkligen innan man böjar längta hem. Till riktig mat och framförallt sin egna säng. Sängarna där var förjävla obekväma. Det var väl som att sova på golvet, inte för att man brydde sig alla gånger, men vad tusan :)

Kom iaf precis hem, pappa hämtade oss vid arlanda kl 4.. Så det tog ett tag att få hem alla fruntimmer och även handla mat. MAKARONER&KÖTTBULLAR. Jag har seriöst längtat efter det hela veckan. Det roliga är att jag aldrig har tyckt om köttbullar. Det behövs en resa till Magaluf för att längta efter det alltså.

Men nu ska jag packa upp och sen börja ladda upp bilderna. Ska bli kul att se vad det är för bilder... Bara massa flumbilder från min sida. Men det är så det ska vara.

Puss på er... och en sak... BETÉ ER! haha, sitter som sten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0