I left my heart in Tokyo, down by the river.. don't you know?

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag, och det betyder att det är helg och att man är ledig 2 hela dagar innan jobbet drar igång igen. Har rätt sköna arbetstider, och det är inte så värst många hemma men ändå, Matilda tycker om att vara ledig och att kunna sova ut på morgnarna. Men vem gör inte det?

Imorgon blir det hursomhelst grillning utanför mig. Slutar inte förrän 6 så det lär bli rätt sent, men vad tusan..DET ÄR SOMMARLOV.. och solen hinner knappt gå ner innan den går upp igen. Eller så kanske den perioden är slut, fan jag har glömt. ÅTER TILLBAKA.. Snart är ju sommarlovet slut och jag går tillbaka till Café Opera. Ska bli roligare nu när det blir lite mer allvar, det är ju nu allt det roliga börjar. Innan lovet var det ju inte så många dagar som jag faktiskt stod i baren, det var mer när det var event och liknande. Men jag längtar verkligen efter att få sätta igång med det här. Sen när jag är färdig med utbildningen så bär det av på nån bartenderkurs utomlands för att få papper på det och för att sen kunna sätta igång och jobba. OOOCCCH.. det blir sååklart utomlands. det har vart min dröm och är därför mitt mål med det här. Och har jag bestämt mig för att lyckas så kommer jag göra det. Bara man lägger manken till som man säger.

Cattelin igen på lördag då, det är MOJITOMADNESS så vi tänker pallra oss dit. Vet inte än riktigt vilka vi blir, det är iaf jag, nathalie&Paulina.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på nån film, börjar redan klockan 9 imorgon. Bytte pass med jimmy för att kunna sluta en aning tidigare. blööö...

Mini Viva - left my heart in tokyo.. skit bra låt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0