Så sant som det var sagt

Vi bestämde oss för att åka hem från landet redan igår. Var rätt kämpigt att få nån sömn när det var sjukt funkigt i sängen samtidigt som man höll på och svettas ihjäl. Borta bra men hemma bäst stämde verkligen in där. Kom väl hem runt halv 7, började fixa iordning mig på momangen och åkte sen hem till Lina, där även Nathalie&Emelie var. Vi hade det trevligt, tills vi bestämde oss för att åka hem till Emelie och så någon film, och på den vägen vart det.

Idag har vi planerat att gå ut och kanske göra staden osäker. Börjar jobba på måndag och kommer hålla till där 1 månad framöver, så jag tackar inte nej till lite underhållning. Pallar inte sitta hemma och dega... Speciellt inte idag. Men vi får väl se lite vad som händer. NÅT SKA HÄNDA ANNARS DEPPAR JAG!

Ska ta en sväng in i duschen nu... PUSSPUSS



Bebis&jag solar på landet.

Blev att läsa lite körkortsteori eftersom att vi drar igång med övningskörningen nu igen! YÄÄÄ


Emelie/lina .. Lina/Nathalie @Linas PLÄJJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0