You will say no doubts, the reality of today..

Har precis haft lunch, tillbringat stor del av förmiddagen till att ringa runt till olika resebolag och kolla ifall vi kan få nåt ännu billigare. Men som det ser ut nu så är det rätt dyrt iaf.. Men iväg ska vi iallafall, kolla sista minuten sen. Men vi vill boka nu så snart som möjligt. Längtar verkligen tillbaka till egypten där jag var med familjen i mars! såg vårat hotell inne på ving och bara ååh. Men det var en aning för dyrt för oss just nu.

Helgen börjar närma sig, och vi har planerat att vi ska långholmen och grilla på fredag kväll. Och ut och göra staden osäker på lördag.

Är trött som fan och vill bara hemma och sova, jobbar ändå till 19.00 idag. Började iof 10:30, men var ändå uppe kl 9. Nu ringer det så jag ska åter gå till outsideview! haha, fy bubblan!

PUSSPUSS.


Roligt program att jobba i.. sida 211,209,223,270 .. F12, F3,F4,F8 och allt vad det är.. men nu har jag äntligen lärt mig :)
blabla!


PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0