OH YEAH... snart 3 dagar?

JAG HAR SEMESTER!!!! Nu jobbar jag in förrän efter vecka 30 igen. Eller aah jobbar 9/6 men sen är jag ledig fram tills dess. Ska bli såå underbart! Den här veckan har vart helt förjävlig. Varje morgon har man verkligen övervägt att gå och hänga sig eller nåt haha, njae kanske inte nåt sånt dramatiskt.

Åkte in till staden efter jobbet en stund och shoppade lite, in imorgon igen! Hatar den här rean, det är bara massa skit som ingen vill ha! Jag lägger hellre lite mer på ngt som man verkligen tycker om och som inte går sönder efter första tvätten. Så trött på dålig kvalité! Och som jag trodde så brann det i plånboken! Inte alls okej! :)

Men nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ska vi flickor förmodligen ut och sätta oss på nån mysig uteservering och bara ta det lungt! Partajandet börjar på tisdag, och då jävla säger jag bara :) Vi kommer gå ut och göra stan osäker i Magaluf! Alltid kul!

PUSSPUSS

Fredagskvällen med pinglorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0