Början på en förbannat beige vecka? Säger då det..

Sådär då, nu är det inte många timmar tills jobbet drar igång, och jag är inte sugen överhuvudtaget. Tacka fan för att det bara är en vecka nu, och så en dag efter magaluf. Sen har jag faktiskt min första semestervecka. Den andra kommer inte förrän i Augusti. Så det kommer bli drag och jag lär inte hänga med fullt så bra som resten. Men har nyss börjat jobba, så vem kan förvänta sig det.

För dom som inte vet vad jag jobbar med, så pratar man mest i telefon och bokar upp körningar. Som ett taxiföretag. Fast det är för barn och människor med nåt handikapp. Låter säkert rätt trist, men det är lättförtjänta pengar och jag ska vara glad att jag fick ett jobb överhuvudtaget så jag kunde säga upp från bk, som jag velat göra sen jag började typ.

Lär säkert inte hända så mycket i sommar, mer än att jobba det vill säga.

  • Hoppas på att det blir en tripp med en ålandsbåt, som jag & Lina har pratat lite om.
  • Blir väl nån semster med mamma v.29
  • Semester med pappa v.32. Blir förmodligen att vi åker till Sundsvall till farmor&absolut inte farfar
  • Sen umgås med kompisar den resterande tiden
Dags för sängen så man är pigg! 9-18 hela veckan.. Dags att dö nu eller :)

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Helena!

hejhejhej nu har jag även blogg sötnos!

2009-06-22 @ 22:38:38
URL: http://helenalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0