Valborgshelgen out in the wood

Nu är jag tillbaka hemma i "fattigdom och elände", var riktigt skönt att vara ute på landet nu när vädret är så fint.. Än har det inte sviktit oss, men imorgon ska det tydlgen bli molning, men ändå varmt så det är najs iaf. Som båda dagarna så vaknar alla så fruktansvärt tidigt haha, dom är uppe och knäpper en bira halv 9 på morgonen.

NU SPOLAR VI TILLBAKA BANDET, vi åkte iväg runt 4 i torsdags.. en aning senare än vad jag hade trott men så kan det gå. PÅ vägen dit handlade vi mat och sånna roliga grejer, inte okej överhuvudtaget :) Tycker fortfarande inte om att handla och laga mat. Så åkte vi ut dit och satte igång grillen typ på en gång. Vi åt fläskfilé med klyftpotatis, det var mycket godare än om man hade gjort det hemma. Kvällen slutade framför brasan, vi satt och sjöng och hade oss, jätte mysigt :)

En onyter helg och jag åkte med Helena&josefin hem, så jag kunde duscha och sova ett tag.. Annars skulle jag lätt bara ha stannat kvar!



Idag åkte jag iväg med familjen till Heron city, svängde in på telenorbutiken och har valt ut en ny telefon jag ska köpa. Nu blir det nya hightech prylar. Den nya Nokia 5800 med touchscreen och såna trevliga grejer. Är prylbög.. så att ha det nyaste är helt klart ett måste. Så det blir att jag köper den i slutet av den här månaden :)

Lite bilder ifrån valborgshelgen

Lina, Helena&josefin

Jocke,Jimmy,Micke&Johan

               MMALTE
                          

Jimmy&Johan
                                          

Robin&Micke


Jag,Lina,Helena,Josefin&Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0