Ett sent inlägg från i onsdags ;D

Såhär dagen innan valborg är det nog inte speciellt många som är sugna på att parta, dom tar allt imorgon istället ;D Det är ett jävla stök med nattbussen, knappt så jag hittade den bland alla miljoner busshållsplatser vid Sergels Torg, blev lite svettigt där, men tillslut hittade jag den och nu kommer jag få åka buss i fortsättningen, pappa har tröttnat på mig totalt. Dom sätter mig verkligen i skiten, man tar en beställning.. och så vet man på ett ungefär vad som ska vara i. Och så vänder man sig om för att fråga, så är dom borta. Så man får helt enkelt gissa sig fram. Har dessutom fått en hel lektion i olika Gin, Vodka och whiskey- typer. Finns hur många som helst!!!

Imorgon kommer jag få gå upp runt halv 11 så jag hinner åka förbi mami och hämta bikini och lite sånt, där efter det drar jag vidare hem till lina där jimmy&company hämtar upp oss strax efter 1. Ser fram emot det här, det ska bli superkul. Vet att valborg kommer bli halvtranig om man skulle ha stannat kvar här i Stockholm, det är alltid samma visa. Polisen är överallt, och så helt plötsligt händer nåt och så är hela kvällen förstörd. Därför att det skönt att bara vara ett gäng som är på ett och samma ställe, så man slipper åka runt så mycket. Menmen, kommer inte vara hemma förrän på lördag eller söndag, såååå

HA DET BRA! PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0