WONDERFUL

Nu är man utvilad efter helgen och måndagen har passerat. Är ledig yttligare en dag innan praktiken drar igång igen. Satt och räknade lite och kom fram till att det faktiskt bara är drygt 15 praktikdagar kvar och 5 skoldagar. Fyfan vad glad jag blev, det betyder att det snart är sommarlov och allt drar igång som man nu bara sitter och längtar efter. Ska bara bli så skönt med sommar:) är redan superbrun igen så nu vill jag ha tillbaka solen! Hoppas att den kommer tillbaka nu i veckan så man har något att göra på dagarna. Sitta ute i solen är ju bara för skönt nu.

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, var iväg och handlade med pappa + att jag solade. Sen har jag bara vart hemma, gjorde en hallon&blåbärspaj som dessutom var jävligt god :D jag kan ifall jag vill.

Imorgon är det bara att gå upp tidigt, har tid hos ungdomsmottagningen halv 12, och för mig är inte det någon sovmorgon. Sen efter det ska jag iväg och köpa en mobil, vet inte riktigt ifall jag ska ha den där nokian eller om jag ska köra på en iphone, det lutar mot iphonen. Måste man ha det senaste&BALLASTE så måste man. Haha, superlöjligt.

Nu ska jag gå och streama vatten i våran splitter nya soda streamer, haha dom nya är så mycket häftigare än dom gamla.

"Kära gud, Idag är det måndag! Gör så att den här veckan går så fort som möjligt, så jag kan gå på fest på lördag."

Kommentarer
Postat av: Natalie

du och dina jävla mobiler!!!! Jag blir ju aaavis :(

Låt mig låna din gamla bruuurrr <33

2009-05-05 @ 09:57:22
URL: http://nnats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0